Dansk folkeparti har på det seneste vist stor vilje til at byde ind med overvågningsløsninger overalt, hvor der endnu ikke hersker total kontrol med borgerne.
Børn, som har været på kant med loven skal ifølge partiet have fodlænker på, og senest er det seksualforbrydere, der har afsonet deres straf, som – hvis Dansk Folkeparti skulle bestemme – skal optræde på løbesedler, som skal omdeles i nabolaget omkring deres bopæl.
Det er en effektiv strategi at gruppere uønskede befolkningsgrupper og holde styr på dem med etiketter. Mange vil erindre dette flotte mærke, som bøsserne skulle gå med i gamle dages Tyskland:
DF lægger sig op ad en rig tradition, hvor man bruger utroligt meget energi på at fortælle andre mennesker, at de ikke lever op til KRAVENE. Af den grund, er der mange, som prøver at undgå kontakt med DF’s medlemmer.
Dansk folkepartis medlemmer er imidlertid på samme måde som fx homoseksuelle ikke sådan at identificere umidelbart, og man kan derfor uforvarende føre samtale med dem ved selskaber eller i kassekøer i flere minutter, inden det går op for en, at man er i færd med at socialisere med en af DEM.
Derfor har jeg – inspireret af Dansk Folkeparti selv – masseproduceret dette badge, som jeg KRÆVER, at medlemmer af DF bærer synligt fremover, så almindelige mennesker kan nå at sige “Dig gider jeg s’gu ikke høre på,” inden de åbner munden:
Det er på sin plads, at medlemmerne af partiet melder rent ud, hvad de står for, når de bevæger sig rundt i gadebilledet. Eller de har måske noget at SKJULE?
/Milos Vendettas – overvågningssamfundsminister



Jamen, det er den fantastiske dobbeltmoral. – Når nu man er imod at Dansk Folkeparti stigmatiserer en hel gruppe, – så skal man naturligvis selv være med til at stigmatisere selvsamme DF’s vælgere.
Længe leve debbeltmoral.
Det skal indføres ved lov med det badge og så vil jeg også gerne advares , hvis en DFer flytter ind i mit nabolag. De plejer , at klage , anmelde naboer osv. og det gider jeg ikke.
Det er ikke dobbeltmoral, Maradona, hvis man har lært at skelne mellem alvor og parodi!
Kirsten…. Flyers. Hjemmesider med advarsler om hvor DFerne bor så man kan checke inden man køber nyt hus.
Og selvfølgelig i disse moderne tider også en streamer både foran og bagpå bilen.
Så kan man da være helt sikker på at kunne undgå dem.
Marianne : Ja det må indføres, så man kan gå i en stor bue udenom deres råben og skrigen , hvis man ikke går rigtigt , er rigtigt klædt osv.Eller hvis ens unger ikke passer deres “fine ” smag,
Glimrende idé!
På den anden side, så kan jeg ikke få ind i mit hovede, hvorfor DF vil forbyde tørklæder. Jamen hvorfor forbyde noget der viser hvilke der er islamistiske soldater, klare til at omvandle Danmark til rædselskommunistisk kalifat?
Ja Salo Giv DF tørklæderne på, så kan vi se dem der vil gøre danmark til et rædselsdiktatur.
Jeg tør ikke nævne armbind, for så vil der straks komme nogle der hævder at jeg har trukket nazi-kortet, og så vil debatten være død, og tråden ender i en alenlang diskussion omkring muslimer der koster 1.000 mio. mia. og at det hele er de Radigales skyld.
Jeg ser det ikke som dobbeltmoralsk at stigmatisere DF. Som det blev sagt umiddelbart efter 2. Verdenskrig: De tolerante må forbeholde sig retten til at være intolerant overfor de intolerante.
Kanon god ide. Kan DF’erne ikke også plottes ind på for eksempel KRAK’s kort.
Og nu vi er igang kan vi ikke også få tjekket deres skatteforhold og se om de har husket at betale – DF har jo selv travlt med at udpege de belastende dele af samfundet. Men hvad med dem selv. kan DF selv overholde kravene, som de stiller til nye borgere. Eller er det for meget at bede om.
Tillad mig et let omskrevet citat af Adlai Stevenson:
“DF´ere er den slags politikere, der ville fælde et gammelt træ og derefter kravle op på stubben og holde en tale for bevarelsen af miljøet”
Ja, de kvindelige tilhængere af den fordummende, racistiske og kvindeundertrykkende ideologi islam, behøver man i hvertfald ikke udstyre med et badge. Allerede nu kan man identificere dem på 500-700 meters afstand og dermed nå at tage sine forholdsregler.
Alfred B Andersen:
Er du sikker på, at du har skrevet rigtig af efter Pias ugebrev ?
Kære Milos Vendettas
Du skriver at Dansk Folkeparti dæmoniserer befolkninggrupper.
Men har du tænkt på at en befolkningsgruppe som helt sikkert bliver dæmononiseret i høj grad (bla af dig) er folk som stemmer på Dansk Folkeparti.
Du er selvfølgelig uenig. Men så er du vel også klar til at bære en t-shirt fra dansk folkeparti og til at køre med streamer for DF på din bil i et par uger – ikke ?? Bare for at bevise at der ikke sker nogen dæmonisering af Dansk Folkeparti.
Mvh Anders
DF er ikke danskere, de minder lidt mere om naboen mod syd i tiden 1936 – 1945, så ud med de fremmede (fra DF)u danske og med til at gøre Danmark til et af de mest upopulære lande i verden. Kan de ikke udvises i stedet? men ellers så støtter jeg helt op om Milos
@Anders
At kalde en (DF-)spade for en (DF-)spade er da ikke at dæmonisere. Dæmonisering er kun hvis det er ubegrundet og uberettiget og man ikke har noget at have det i – altså hvis man “argumenterer” som DF.
Anders: Du har jo ikke forstået en fis af indlægget! DF’s vælgere skulle da netop være klar til at gå med de flotte badges; fromme og stolte af partiet. Og nej, det er netop IKKE Milos Vendetta, der demoniserer DF’s vælgere, det klarer de så ganske udemærket selv. En vælger der støtter et parti der vil nedsætte den kriminelle lavalder til 12 år, vil uddele løbesedler på bedste nazimanér, vil have revsningsretten tilbage og vil omdanne Danmark til en lukket verdensfjern enklave, han må da siges at bidrage til at demonisere sig selv.
Det er da fuldstændigt hul i hovedet, at man i et demokratisk retssamfund kan have et parti, der vil have så meget overvågning over et samfund. Undskyld mig, men er vi ikke ved at nå tilstande, som George Orwell så fint skildrer i romanen 1984?? Skal Pia K. blive den første kvindelige diktator?!?!
Jeg vil også godt advares hvis der flytter DF`ere ind i nabolaget. Inden man får set sig om, vrimler kvarteret med havenisser, flagstænger og trailere. Det har betydning for ejendomsværdien!
Desuden har jeg en fornemmelse af, af en stor del af dem er klassens tykke dreng, som nu har fået en chance for at få hævn. Det skaber en dårlig stemning, med naboklager over hækkens højde og lignende vigtige forhold.
Og allerværst skal man høre dansktop og “De Ringer Vi Spiller” hver gang man åbner vinduet. Det kan få selv den hårdeste hund i knæ i løbet af få uger!
Ja, som man kan se er fordomme ikke sjove, når de rammer èn selv. Så længe det bare er muslimer. smagsdommere, kulturradikale, autonome – og alle de andre 85% af befolkningen, der ikke stemmer på DF, er det HELT ok, ikke også?
Hvad med DF simpelthen fik en hel muslimfri planet for dem selv? Så må de da for pokker være tilfredse?
Når nu DF går ind for hetz af dømte seksualforbrydere, betyder det så at deres vælgesegment har skiftet holdning til fysisk vold mod børn?
Seneste undersøgelse viste jo at den slags er mere acceptabelt i DF-kredse end i muslimske.
Glimrende idé at plotte DF-medlemmer ind på Krak, Østergaard. Men påbudet skal suppleres med en generøs værditabsordning for boligejere i nabolaget.
Df’s Søren Espersen har også meget travlt med at tale om nazi metoder når f.eks Kina “straffer” DK for deres møde med Dalai Lama. Hvis der i det hele taget er nogle der kan drages paraleller til må det da være Dansk Folkeparti. Senest med deres udmeldinger om den kriminelle lavalder. Løbesedler der fortæller at i dette kvarter lever en tidligere straffet sexual forbryder (Kristall Nacht) Kastrering af selvsamme gruppe. Hvor vanvittig vores lovgivning til tider kan virke er den ikke destomindre en sikring for at den enkelte dansker i dette land er beskyttet imod justitsmord. Så ovenstående indlæg kan jeg kun være enig i.
@ Jack Hansen.
Hvis DFerne fik et sted helt for sig selv, ville der ikke gå langt tid før de vendte sig mod hinanden.
Mit generelle billede af DFerne er at de trives ved kævl og bavl. Hvis der ikke findes et problem, så skaber man et.
På den anden side…. så kunne man jo sætte dem ud på en ø. En uden forbindelse til omverdenen. Og nedkaste forsyninger en gang om ugen. Derved ville de ganske langsomt, men sikkert, eliminere sig selv vha interne stridigheder.
(Skal tages med et gran salt. Men er også bare en pæn omskrivning af et DF forslag om indvandrer.)
http://www.berlingske.dk/politik/messerschmidt-send-kriminelle-indvandrere-ud-paa-en-oede-oe
Ja det er nemt at se hvem DF gerne vil efterligne, nemlig deres store forbillede fra Tyskland i 30 erne de bar også et emblem i knaphullet med et hagekors, men jeg synes at der er en god ide, så kan man med det samme se hvem det ikke kan betale sig at snakke med, så de skal bare gennemføre det, og det skulle ikke være svært i et parti der som intet andet parti er topstyret, hvor fodfolket kun bliver brugt op til et valg!
Jeg synes simpelthen det er så sjovt, hver gang der er nogle, der ikke kan forstå at Milos’ indlæg er satiriske.
Jeg har set et par brave DF-ere, der går rundt med DF t-shirts, så man kan se på lang afstand, at der udgår stråler af had og at sollys bliver suget ind i et sort hul der hvor de går.
Hvis vi nu går ind på idéen om, at forbud, overvågning og kriminalisering af hele befolkningen er vejen frem, så synes jeg vi burde indføre forbud mod campingvogne, havenisser, dansktop, rejser til Mallorca, ugeblade og B.T. Det er jo usund antikultur, der fordærver det danske folk.
Maradona Isho, den 16. okt kl. 23:32:
Jamen, det er den fantastiske dobbeltmoral. – Når nu man er imod at Dansk Folkeparti stigmatiserer en hel gruppe, – så skal man naturligvis selv være med til at stigmatisere selvsamme DF’s vælgere.
Længe leve debbeltmoral.
—
En ting er sikkert. I DF’ere ejer ikke evene til at kende ironi når i ser det
Hej alle i dejlige mennesker. Det lyder som en besnærende let kasse at hoppe op i – at at vide hvor DF’er boer! Der er bare et lille men… DF’er skal nu engang bekæmpes med fine humanistiske, demokratiske og moralske holdninger og ikke med deres egne diktatoriske og løften pegefingre og mange andre mærkelige umenneskelige tiltag. Det hold vil jeg ikke med på. Jeg vil ikke sætte mig ned på det plan og kæmpe med deres “våben” og argumenter. Omvendt vil jeg til hver en tid holde på min ret til at ytre mig og sige min mening om holdninger som DF står for. Det er det som er så smukt ved vores (forhåbentlig endnu) demokrati at ingen bør frygte at ytre sine egne holdninger, heriblandt også DF’er. Så kan vi tage afstand eller modargumentere når vi er uenig. Problemet opstår først når selve demokratiet grundpille, grundloven, laves om. Ved næste folketingsvalg tror jeg bestemt VKO fattes stemmer og så skal vi til at rive ned og opbygge landet på ny. Sådan er demokratiet også.
Lad det hele komme an på en prøve!
Lad Milo iføre sig en trøje med DF-logo een dag. Næste dag (hvis han stadig er i live)skal han så iføre sig traditionel muslimsk dragt.
Gør det Milo, og lad os så se, hvem der er de største fascister. AFA og muslimer eller DFere… Hvis du tør?
Jeg vil også gerne have at DF’eres børn smides i fængsel, hvis de kaster med sand efter andre i børnehaven!
Hej Milos.
Her fik du f…… sat godt gang i debatten. BRAVO.
Jeg fik grinet grundigt igennem (latter ER sundt) og erkender, at satire er godt for mange ting. Skrev på min fjæsbog næsten det samme, men i real-world harme, og jeg gik og var sur i flere dage.
Så tak til Milos og i særdeleshed debattørerne her, der ikke lader Milos meget efter i kunsten at satirisere.
Uha da Alfred
Er der nogle kvinder som er dig vedstyggelige.
Har de generet dig på gaden? Din gamle stakkel.
Skynd dig ud og gem dig i din svinesti.
Er de-der gule “støt vore soldater”-klistermærker ikke allerede en slags DF-mærkningsordning?
@Niels
Jeg mener skam det er glimrende med total-velerede muslima`er. Denne form for islamisk uniformering gør det betydelig nemmere at identificere de fjendtlige kombattanter.
[...] This post was mentioned on Twitter by mbove, Politikens Blogs. Politikens Blogs said: DF’s medlemmer skal bære tydeligt partisymbol på tøjet. http://bit.ly/1iHOOT [...]
Sjov ide med DF-badge.
Får det ofte dårligt, når DF’erne udtaler sig. Men på den anden side kan man også hurtigt få det dårligt af at være sammen med menighedslæsere af Politiken. De er ift. politik på samme vis som DF’ere økonomisk uansvarlige, faktaignorerende og resistente overfor argumenter, der falder udenfor menighedens trosbekendelser. Tilmed er de udstrakt grad meget bedrevidende og kan i fuld alvor vurdere sig selv til at være bedre mennesker end andre. Så lav også gerne et badge “Jeg holder Politiken”. Det kunne være en hjælp i mange sociale sammenhænge (de er jo ofte ret fornøjelige at være sammen med:o)
Ps. Trist at så stor en begavelse som Tøger ikke bruger sine evner mere konstruktivt…
Danske Folkepartis menighedsmedlemmer skal nu til at bære tydelige partisymboler på tøjet for at kunne tikkendegi´ deres tilhørsforhold. Samme reklamesøjleartige blikfang muslimske Qvinde benytter ved, at gå med hijab/tørklæde. Ikke fordi Danske Folkepartis menighed nødvendigvis er dumme, men der er åbenbart ingen grænser for de absurditeter ypperstepræsterne i Dansk Folkeparti kan få dem til.
Det passer jo ikke, Jørgen. Det er jo bare noget nogen har fundet på, som du gentager.
Der skal også en klokke på badget, før jeg kan støtte forslaget. Men vi er på vej i den rigtige retning.
Hvorfor ikke et sort armbind? …
Kanon idé, så spilder man heller ikke tiden på forgæves at tale fornuft til dem
Det kunne kombineres med et spamfilter til tv’et der automatisk skiftede til highlights fra Topgear hver gang en DF’er tonede frem på skærmen.
Fremragende indlæg!
@Maradonna Isho,
Skal vi ikke gætte på at ironi er en herlig ting?
@ Henrik Lauridsen.
Glimrende ide. Og i radioen kunne det så være highlights fra De Sorte Spejdere.
Moralen her er tydelig og kan også observeres ude i det virkelig liv: DF-tilhængere er blottet for humor.
Ak, hvor er det nemt at være morsom på andres bekostning, når bare man selv er politisk korrekt.
Gad vide om de mange, der er blevet voldtaget at tidligere dømte, også synes det er så morsomt? Jeg kan komme i tanke om flere sager bare det seneste år, hvor det har været tilfældet.
Gad vide hvordan de enkelte åh så korrekte skribenter på denne side vil ha’ det, hvis deres barn blev udsat for en forbrydelse af en person, hvor bare en lille smule oplysning kunne have medført større agtpågivenhed. Nå nej – det er forbryderne vi skal tage hensyn til. Ikke ofrene. Det havde jeg helt glemt her i forbifarten.
Jeg ved godt, at når man har udstået sin straf, så er man i teorien fri for tidligere synder. Men netop seksualforbrydere (og pædofile) har en statistisk meget højere “tilbagefaldsandel” end “almindelige” kriminelle. Måske fordi den seksuelle drift er ukontrolleret høj hos dem.
Hvis forslaget om skilte til medlemmer af DF skal tages bare lidt alvorligt, vil jeg også foreslå skilte til Enhedslisten og SF og nogle socialdemokrater, hvor heltene jo er personer, der notorisk har uhyggeligt meget blod på hænderne. Men der er nok politisk korrekt blod frem for uskyldige børns blod, der ikke vidste hvem, de skulle passe på.
Hvor er det dejligt, at være politisk korrekt – så er man helt fri for at tage ansvar for ubehagelige emner.
Niklas Mortensen:
Da AIDS brød ud, så var der folk der vitterligt mende, at HIV-smittede skulle have en genkendelig tatovering.
Det blev afvist. Var det politisk korrekt at afvise, eller synes du det var OK idé at brændmærke HIV-smittede?
Jeg synes, at brændmærkerpartiet skulle foregå med godt eksempel, og brændmærke/armbinde dem selv, før de forlanger det samme af andre.
Jeg vil osse gerne gå i en stor bue udenom
DF´ere. De lugter ud af munden så det vil da
være rart at kunne undslippe bæ-lugten hvor den
nu end måtte forrettes.
@ Niklas Mortensen.
Herregud dog. DF får bare en lille smagsprøve på hvad de udsætter andre for. Og straks bliver de helt sobre, politisk korrekte og indignerede.
Det er da det mest morsomme af det hele. LOL
Målet med Dansk Folkepartis ofte noget overeksponerede Nationalismen med Dannebrog og flagdage er, at få tilvejebragt et fundament som deres vælgere kan bygge en mere nationalistisk identitet op på. Så Partiet kan fremstå som én stor national homogen masse, befriet for al for megen demokratis ævl og kævl.
Til Salo,
Din sammenligning med AIDS holder ikke en meter. Når to voksne mennesker har sex sammen på frivillig basis, behøver man blot beskytte sig med et kondom – så er smitterisikoen minimal. Så det kan de selv styrre med lidt sund fornuft uden at den ene eller anden behøver skilte med det. Men børn er derimod temmelig ubeskyttet.
Jeg vil spørge på en anden måde. Hvis Peter Lundin (eller hvad han nu kalder sig i øjeblikket) bliver løsladt og flytter ind som din nye nabo (og du ikke aner hvem han er pga. nyt navn igen-igen og klippet hår), ville du så ikke være taknemmelig, hvis politiet gav dig et lille tip om at være forsigtig – eller ville du være bedøvende ligeglad?
Niklas,
Det er jo pr
Prøver lige igen….
Niklas, det er jo præcist en af grundene til, at forslaget er så langt ude. Hvem gider dele kvarter med en narkogangster? Eller hvad med en brandstifter? Fartbøller er formentlig heller ikke populære, og gud forbyde at jeg får en brøndbyfan som nabo!
Det er den vej DF er på vej ned af.
Det badge, der er illustreret i artiklen, er baseret på tyveri! Det er Nihilistisk Folkeparti, der under folk intet! Læs evt. mere på partiets hjemmeside http://www.nihilistisk-folkeparti.dk!!
Michael Salo
“Jeg tør ikke nævne armbind, for så vil der straks komme nogle der hævder at jeg har trukket nazi-kortet”.
Hvordan kan du dog tro det ?
Vi ved jo godt, at det kunne aldrig falde dig ind.
@Niklas
Generelt er der ikke nogen idè i at give folk informationer, som de ikke kan bruge til noget, og som bare vil gøre dem utrygge.
Når det drejer sig om, at en dømt sexualforbryder er flyttet ind i huset ved siden af, så gælder i høj grad det gode gamle ordsprog om, at “hvad man ikke ved, har man ikke ondt af”.
Det er faktisk ikke kun af hensyn til den kriminelle, der har afsonet sin straf og skal have mulighed for at blive rehabiliteret i samfundet, det er også af hensyn til alle os andre, som ikke skal påføres en unødvendig angst, som vi alligevel ikke kan bruge til noget konstruktivt.
“Ville du ikke gerne vide det, så du kunne passe på”.
Ærlig talt nej, for hvad vil det sige at “passe på”? At jeg skal være nervøs for at lade mine børn lege udendørs, eller måske ligefrem holde dem inde, så de bliver blege som en selleri og sygner hen?
Ellers mange tak, så foretrækker jeg bestemt at svæve i lykkelig uvidenhed om den fare, der muligvis truer.
Og i øvrigt: Hvor ofte overfalder en sexualforbryder mon nogen, der bor lige ved siden af ham selv? Mon ikke de fleste trods alt bevæger sig en smule væk fra hjemmet, blandt andet for ikke at blive afsløret helt så nemt.
@ Lars Hansen
“”Generelt er der ikke nogen idè i at give folk informationer, som de ikke kan bruge til noget, og som bare vil gøre dem utrygge”"
Jeg synes man skal være yderst varsom med at gøre sig til dommer over, hvilke informationer folk kan tåle at høre, og hvilke de kan tåle at høre. Det er en elitarisme jeg ikke bryder mig om.
Tilgengæld er jeg helt enig i at det er helt i skoven, at hænge pædofile ud for noget de har afregnet med samfundet. Man kan mene om pædofile, hvad man vil, og nok bryder de loven, men jeg vil påstå, at det er en sygdom, som driver dem, og at det i højere grad er behandling end straf, som de behøver(evt. tvangsmæssigt).
Men det er vigtigt at holde fast i at alle har krav på en frisk start i livet. Selv pædofile. Og vi har alle et behov for at tro på det bedste i mennesker, og ikke bare automatisk gå udfra “engang kriminel, altid kriminel”.
Dansk Folkefups landsbytosserier er velkendte. De kunne passende iføre sig en national klaphat. Og det der med at bryde loven, er der egentlig nogen der har undersøgt DFs vælgere for skattefusk og sort arbejde? DF har jo så travlt med indvandrere, der har kiosker og pizzabarer. Hvad med de steder DF har sine vælgere? Der er betydeligt mere at hente i form af svindel med uberettiget modtagelse af offentlige overførselsindkomster og dagpenge i en økonomi, der er baseret på sort arbejde og momsfritagelse. Dobbeltmoral? Dansk Folkefup har aldrig har bare en.
Jeg må sige, at jeg efter gennemlæsning af foregående kommentarer, ser en klar nedladende holdning overfor anderledes tænkende personer – det være sig politisk eller anden vis – som da absolut skal rakkes ned uden nogle saglige argumenter overhovedet. Hvor er det fattigt, at en umiddelbar meget homogen gruppe, kan sidde og klappe hinanden på skulderne, og bestyrke hinanden i, at det er helt iorden at ytrer sig alt andet end sturerent om et fuldstændigt demokratisk valgt parti, som har støtte fra op mod 20% af befolkningen.
Hvor er det beskæmmende, at sålænge man tilhører venstrefløjen, er det helt iorden at tilsvine højrefløjen – og kaste om sig med sammenligninger, som ikke burde have gang på jord i en moderne debat. Og hvorfor er der altid utallige sammenligninger til Anden Verdenskrig – skam jer, for at slå plat på andres lidelser! Venstrefløjsledede nationer og deres befolkninger på daværende tidspunkt, var ikke alle bedre stedt end tyskerne.
Og hvorfor er det, at når man ser unge autonome triumferer hærgende igennem f.eks. Københavns gader, at så er det bare “oplyste unge, som engagerer sig politisk” – men hvis man ser en fredelig demonstration for den yderste højrefløj, så er det helt okay, at førstnævnte gruppe tæver løs på dem? Jeg er ikke enig med nogle af fløjene – men jeg er træt af det sterotype billde, som vi altid skal have smidt i hovedet.
I stedet for at sidde herinde og klappe hinanden på skulderne, så burde I allesammen gå ud og finde nogle politiske modparter, og tage en diskussion med dem. Måske vil I føle jer provokeret – men man siger, at det er en sund effekt af en diskussion, så man kan udvide sin horisont og blive klogere på sig selv og andre.
Som det står til nu herinde, så er der ingen af jer, som er en pind bedre end DF. I er alle ligeså intolerante og nedladende. I det mindste har DF meldt klart ud, hvad deres værdier er – så kan man jo tage det eller lade være. Men de klare udmeldninger kunne vi alle vist godt være tjent med noget oftere.
Så anklager man dem for popularisme, hvad er der galt med at lytte til deres vælgere? Er det en form for elitarisme, som sniger sig ind, hvis ikke man er enig med flertallet, så er det flertallet, som tager fejl?
Lad os få en fair debat tilbage og ikke bare sidde og kaste med mudder.
Måske er det egentlige problem bare, at mange ønsker at “svæve i lykkelig uvidenhed om den fare, der muligvis truer” som en i et overstående indlæg har beskrevet.
Held og lykke med det…
Uha, Holger Danske (Som ikke er spor dansk, men en efterabning af en lignende figur, som går igen i mange andre lande.
Populisme er rigtig farligt. Det er det der f.eks. kan skabe blodhævn, som den man ser mellem rockerne og indvandrerne. Den er den der får os til at glemme vores rationalitet og opføre os som frådende flokdyr. Derfor har vi det repræsentative demokrati og domstolene. Men det er der åbenbart nogen der ikke giver så meget for, kære Holger. Derfor er vi nogen der er bange for den udvikling der sker i øjeblikket, som er en leflen for primitive kræfter i mennesker. Fordi det giver stemmer åbenbart. Nok fordi vi er “elitære”. Men som det fremgår, ønsker du åbenbart samfundet skal være dumt og ofte handle i strid med al sagkundskab. Det skal nok skabe en lys fremtid. Næh, jeg tror vi skal rigtig langt ned i svinestien før almindelige mennesker får øjnene op. Vi er tilsyneladende ikke langt nok nede i mudderet endnu.
@Holger Danske
Den dag DF bekender sig til Grundloven, og mener det, den dag de undlader at inddele verden i Untermenschen og Übermeschen, og den dag de unlader deres helt åbenlyse forsøg på at afmontere vores demokrati, den dag vil de have ret til at blive betragtet som et fuldt ud legitimt politisk parti, som fortjener lige så meget, eller lige så lidt, respekt som alle de andre partier.
Indtil den dag så håber jeg de bliver udsat for tilstrækkelig “hån, spot og latterliggørelse” (de opfandt jo selv dette ‘kommunikationsværktøj’) indtil de kravler ned i den sump som de kom fra.
Og ledelsen kan så få en enkeltbillet til en oversøisk destination, i visse lande i Syd-/Mellemamerika bor der efter sigende en del meningsfæller af europæisk herkomst..
Holger, jeg gad ikke læse hele det der indlæg, men prøv at slå op i ordbogen under “humor”, og derefter spekulere lidt over det ironiske (slå hellere også det op) i at du sidder og fortæller os hvad vi burde og ikke burde sige til hinanden.
Og så må jeg også lige spørge: hvordan er det helt præcist det skal hjælpe nogen, at man bliver gjort opmærksom på, at der flytter en tidligere dømt sexkrænker ind i ens nabolag. Skal man så rive teltpælene op og flytte væk til et nabolag hvor man har garanti for, at der ikke bor sådanne mennesker? Skal man hyre bodyguards til sine børn? Hvordan er det, det skal skabe andet en frygt, som i de fleste tilfælde vil være ubegrundet?
Ej Jacob, nu må du ikke forvirre diskussionen ved at spørge hvordan tosserne hade tænkt sig at føre deres forslag ud i livet.
Naturligvis enten angiver man vedkommedes fulde navn/adresse, så ved alle hvor de skal kaste rådne æg henne, eller også siger man “der er nogen i dit nabolag som er dømt”, hvorpå alle DF-forældre skyndsomst pakker deres poder væk på loftet og tager dem aldrig frem igen.
En naturlig reaktion, når man ved, at verden normalt er fri for onde mennesker, og især onde familjemedlemmer (som plejer at stå for 80 % af sexforbrydelser mod børn), og kun hyrdebrevet fra Pia, med de sidste lokale afsløringer, kan sikre dem mod de ondec tilflytter (som jo vel er muslimer hele bundtet anyways):-)
Hvis du ikke forstod min smukke logik, så gør det ikke noget – jeg forstod den nemlig heller ikke selv. Det burde jo nærmest kvalificere mig til DFs topledelse. Til jer DFere som læser med: tak for en evt. invitation, men altså nej tak.
Jack Hansen, den 21. okt kl. 13:15:
“Derfor er vi nogen der er bange for den udvikling der sker i øjeblikket, som er en leflen for primitive kræfter i mennesker. Fordi det giver stemmer åbenbart. Nok fordi vi er “elitære”. Men som det fremgår, ønsker du åbenbart samfundet skal være dumt og ofte handle i strid med al sagkundskab. Det skal nok skabe en lys fremtid.”
Jeg gruer lidt over, at du kan slynge en bemærkning ud som “al sagkundskab” uden at ledsage denne med nogle mere saglige argumenter.
Og hvis du mener, at det er dumt at “score” stemmer, så må det jo være fordi du mener, at du selv tilhører eliten. Så er det jo heldigt, at du ser lyset langt mere klart en “almindelige mennesker” som jo handler irrationelt og efter instinkter drevet af frygt. At du kan se dig fri for at tilhøre den selvsamme gruppe, ser man jo nemt i form af dit indlæg (ironi?).
peter g, den 21. okt kl. 18:39:
Det er da betryggende, at vi har dig til at dømme hvilke demokratiske partier, som virkelig er “fuldt ud legitimt politisk” – kommer du fra Iran eller Nordkorea? Eller ønsker du blot at fremstå som moralens og etikkens vogter af den eneste “sandhed” (I hvert fald kan du blive kandidat til ethvert præstestyre eller diktatorisk opbygget stat).
Jacob, den 21. okt kl. 20:49:
“Holger, jeg gad ikke læse hele det der indlæg, men prøv at slå op i ordbogen under “humor””.
Det er også den bedste måde at deltage i debatten på. Lidt selektiv udvalgt læsning, og så er du jo godt rustet til at kommenterer. Men det er da altid noget, at du er så glad for opslagsværker. Det kommer dig forhåbenlig til gavn engang i fremtiden…
-
Jeg er ikke DF’er (“Orh hvad ‘vor er det lyv!” Så slipper I for at skrive det på stribe, og så kan det så stå for sig selv). Jeg er blot irriteret over jeres måde at argumenterer på. I bruge meget den samme retorik som DF (Så kan I slippe nemt om ved det, ved at kalde noget af det for ironi), men det ændrer ikke ved, at jeres gensidige rygklapperi herinde for jeres “politiske korrekte holdninger” og jeres “overlegne egenskaber” (race?), gør jer meget bedre rustet til at dømme, om andre burde eksisterer eller ej (politisk parti eller personer med tilknytning til samme). Har I mistet fatningen med demokratiets betydning? I har i hvert fald ikke meget tilovers for dem, som ikke deler jeres mening (nogle enkelte skammelige individer ville mene, at det minder lidt om jeres egen holdning overfor DF’erne).
peter, den 21. okt kl. 21:45:
Jeg vil ikke gå ind i selve forslaget, da jeg ikke har gennemgået det nærmere. Men måske vi skal tage en generel diskussion om, hvad der skal vægtes tungest. Er det hensynet til den tidligere dømte eller til borgerne, som har valgt at blive på den “smalle dydens vej” – og hvordan finder vi balancen? Vi lever i et samfund, hvor en butiksejer eller private ikke engang må fremvise et overvågningsbillede af en røver eller indbrudstyv, da det krænker persondataloven – men hvad med den krænkelse det er, at få sit hjem plyndret og endevendt og selv blive udsat for overgreb? Burde hensynet til dette ikke veje langt tungere end til den udøvende part? Og hvis ikke, så kan jeg da godt forstå, at folks retsfølelse er krænket – og hvor havner folk så? Ved partier som DF… Det er en cirkel, som kun ender eet sted, hvis den ikke bliver brudt.
Hvorfor er det, at vi skal være bange for mere overvågning? Skal vi så også frygte mere politi i gaderne? Er princippet ikke det samme? Hvis man indordner sig efter samfundets normer og gældende love, så har man jo forsat intet at frygte. Men pt. er vi inde i en uheldig udvikling på mange områder. Så kan vi sidde her og smide mudder efter DF og klappe hinanden på skulderne, men til hvad nytte? Får det færre til at stemme på DF? De fleste herinde vil med deres holdninger og verdensopfattelse passe fint ind ved siden af Pia K.
For lige at slutte af med en lille talemåde;
“Man kan ikke tænke, hvis man ved, at man har ret – tænk over det”
Tak for en ellers interessant blog – og for jeres meninger.
@ Holger Danske.
Jeg morer mig kongeligt.
Først en lang smøre om nedladende holdninger til anderledes tænkende personer.
Derefter gør du præcist det samme selv ved at kalde stort set alle der protestere mod VKOs politik for AUTONOME.
Hvilket dejligt ord det er. Autonom. Det er lige før man kan smare den dejlige karamelsmag der ruller hen over tungen, når man kan bruge ordet Autonom. Den smag det lader til at VK og specielt O har fået en last for.
For lad os engang kigge på HVEM det er der er autonome for tiden.
Der er de sædvanlige fra ungdomshuset.
Så er der dem fra Kirkeasyl.
Så er der Bedsteforældre for asyl.
Så er der forældrene til de unge.
Så er der hele den gruppe af mennesker der har protesteret ved udvisninger og andre smukke tiltag fra regering og politi.
Faktisk tror jeg efterhånden at listen er så lang at ALLE der ikke holder medlemsbevis til V, K eller O er med på den.
Hvad med de forbandede studerende der har den frækhed at kræve mere undervisning og bedre forhold på undervisningsinstitutionerne? De må vel nærmest være at betegne som autonome også. For de er jo ikke egnie med regeringen.
Dit indlæg lugter langt væk af en der sagtens kan servere ubehageligheder for andre, men når du så bliver præsenteret for at det går den anden vej, så er fanden løs i Rold skov.
Skal DF èrne bære synlige armbind/torklæder eller andet mærke, så skal andre partier det også, og de som er tilhængere af ,at danmark skal være styret af Islam skal også gå rundt med synlige tegn på hvem de stemmer på hvem og hvad de står for.sikke et gadebillede og sikke meget postyr,måske endda borgerkrig.Hvilke lande kommer vi så til at ligne.Hvad vi tror på hvem vi stemmer på, det må og skal være personligt og ikke offentlig.
Hvorfor mon så mange er bange for DF.Sandheden er som bekendt altid ilde hørt.DF står stærkt.
Marianne Mandoe, den 22. okt kl. 10:23:
Der er jo stor forskel på stille og rolige protester. Og den slags demonstrationer har jeg al mulig respekt for. Det er jo en del af vores rettigheder som borger i dette samfund.
Problemet bliver jo bare, når protester tager en form, som går ud over andre folk, deres ejendom, biler bliver brændt af, man kaster med sten og brandbare væsker efter politiet. Så har man overskredet en klar grænse – og man udviser den ringeste form for respekt for vort demokrati, som overhovedet muligt. Nemlig ved at sætte sig selv over det!
Så kan man ikke efterfølgende stå og græde falske tåre når kameraet ruller, og man er blevet stripset og skal på stationen. Det er kun een selv, som man kan skyde skylden på.
“Dit indlæg lugter langt væk af en der sagtens kan servere ubehageligheder for andre, men når du så bliver præsenteret for at det går den anden vej, så er fanden løs i Rold skov.”
Synes ellers mine indlæg i denne debat forløber i en rolig tone. Jeg kan ikke selv lige se nogle kæmpe udbrud i hverken den ene eller anden retning. Noget som man måske er uvant med? Det er jo rent gætvæk fra din side – som minder meget om den ellers “saglige argumentation”, som bliver ført herinde (var det en ubehaglighed eller et faktum?).
Forsat god dag Marianne.
@Holger Danske
At du betragter Taliban Made-in-Denmark som en legitim politisk bevægelse er din gode ret, på samme måde, som det er din ret at stikke fingrene i stikkontakten.
Jeg angav rimelig tydeligt de basale kriteria, som jeg mener er relevante for en politisk bevægelse i et civiliseret samfund, og jeg kan ud fra din reaktion udlede, at du ikke er enig. Så længe de danske talibanere ikke har fået indført deres sharia i Danmark, så har du lov til at være uenig og til og med diskutere det i pressen. Så længe!!!
Tilo Holger Danske
Vil du ikke godt oplyse mig-sagligt og fagligt ,hvor der er du mener de ødelægger grundloven,hvor det er de er racistiske eller på enden måde vil ødelægge Danmark.Det er trist at vi er kommet så langt at vi er nød til at bruge overvågning,men tænk over hvorfor.Er det ikke fordi vi har fået så meget kriminalitet og ballade,og ingen vil stå ved deres handlinger.Hvis vi alle opførte os ordentlig kunne det undgås.prøv at samle overvågningskameraerne sammen og send billeder af ballademagerne,tyveknægtene og andre lysky personer ud på nettet,lad os se hvem de er.men det er de nok også for krysteragtige til.
De eneste racister i Danmark er dem Holger Danske omgås.
Igen en DF’er uden ironisk sans. Velkommen Lillian.
Så tager vi lige endnu en runde!
peter g, den 22. okt kl. 10:37:
“At du betragter Taliban Made-in-Denmark som en legitim politisk bevægelse er din gode ret, på samme måde, som det er din ret at stikke fingrene i stikkontakten.”
Sikke en retorik, virker den ikke bekendt?
“Jeg angav rimelig tydeligt de basale kriteria, som jeg mener er relevante for en politisk bevægelse i et civiliseret samfund”
Ja, det er jo så dine kriteria. Men er det fair, at dine kriteria skal styre, hvilke partier, som er velfunderede og hvilke der er uønskede – igen en holdning og udtryk for intolerance lig dem som I klandrer DF’erne for.
Og Hr. Peter G. kan da ikke seriøst finde på at sammenligne DF med Taliban. Den dag du ser DF’ere render rundt oppe i Mols bjerge og bekrige din ret til dine holdninger samt flertallets beslutninger, så kan vi tage sammenligningen op igen (Omvendt har vi jo så lejlighedsvis den oplyste elite af danmarks ungdom, som leger spejder med bål og “skjul” i Kbhs. gader – men disse er naturligvis hævet over niveauet for den gennemsnitlige dansker iflg. flere herinde, så derfor er det jo helt iorden. Derfor balladen overfor lømmelpakken – hvor skal det dog kunne mærkes på økonomien, når det plejer at være næsten gratis at bekrige politiet i mangel på andre fritidsaktiviteter?).
Men ja, vi har heldigvis lov til at være uenige lidt endnu – sålænge hverken DF lever op til fordommene eller “elitære smagsdommere” har fået magten over ytringsfriheden, så det er vel ligefrem noget, som vi er enige om
lillian andersen, den 22. okt kl. 11:16:
Oprindelig dækkede racisme jo kun over en videnskabelig og politisk ideologi, som rangordner mennesker i forskellige grupper efter biologisk “race”. Det har vel ikke noget med nogle danske partier at gøre overhovedet? I nyere tid har man så tilføet en masse ting ind under samme katagori, så man frit kan kaste om sig med udtrykket og slå plat på alle de utallige skæbner, som har mistet livet og lidt under den oprindelige form. Men jeg har ikke smidt den i hovedet på nogen? Så måske du har misforstået noget. Ydermere har jeg ikke klandret nogen for at ville ødelægge Grundloven.
Og jeg er ikke udelukkende uenig med dig i øget overvågning – vi kan også kalde det opsyn, da det er mere positivt ladet. Men er der nogen herinde, som har noget imod mere politi i gaderne? Selv kultureliten med de korrekte holdninger hopper jo nok med på den vogn i sidste ende, når bandekrigen nu har ramt de mere velbjærgede områder i Danmark. Så er det pludseligt et problem, som om det ikke er det, hvis det er på Nørrebro? Hvad sker der for den del af debatten?
Kris Hansen, den 22. okt kl. 11:44:
Ja, det er nemlig rigtig Hr. Kris Hansen. Din omfattende viden om min sociale omgangskreds ramte da lige plet der. Der er op til flere som er blevet set hejse et dansk flag i smug. Enkelte uden også at føle skam derved. Tillige har nogle andre formastelige formået at bruge en havegrill på trods af skrækken for at blive brændemærket med “DF” og “racist” til offentlig skue og rædsel. Måske vi skulle genindføre gabestokken, så “eliten” kunne komme forbi med deres grøntsager og svine den almindelige dansker til – for derefter at sende ham på “kulturel” genopdragelse i deres egen ånd. (Så skulle begrebet ironi vist fremstå tydeligt nok til alle har opfattet det). Man har så travlt med at kommenterer DFs vælgere og deres baggrund – i stedet for burde man lytte til deres udsagn og tage hånd om det ud fra sine egne værdier, så man ikke skubber flere og flere over til DF, hvis det er det, som man er imod.
Det er jo ikke fuldstændigt utænkeligt at DF får op mod 20% af stemmerne næste gang. Det er jo en virkelighed, som man må forholde sig til. Hvem ved, næste valg igen er det måske DF og et støtteparti til dem, som sidder på magten, hvis udviklingen forsætter? Tag en åben debat – lyt til hinanden og nærm jer en symbiose af forståelse for hvorfor et individ tænker så meget anderledes end dig selv. “Du skal ikke tro, at du er bedre end andre” er vist et af budene i den udskældte Jantelov, men et udemærket udgangspunkt til at starte en debat.
Jeg er pt. hverken for eller imod, rød eller blå, men jeg kan ikke lade være med at bemærke, hvordan man fra den ene side byder de andre velkommen og fra den anden side lukker helt af. Ja, der er jo idioter (er jo efterhånden vores måde at definere anderledes tænkende mennesker på, men her mener jeg i ordets oprindelige betydning. Jeg er sikker på, at der er er, som vil slå det op) at finde alle vegne, specielt hvis man aktivt søger efter dem – det gælder ikke kun DF.
-
Forsat god eftermiddag til jer alle.
@ Holger Danske
“Tag en åben debat – lyt til hinanden og nærm jer en symbiose af forståelse for hvorfor et individ tænker så meget anderledes end dig selv. “Du skal ikke tro, at du er bedre end andre” er vist et af budene i den udskældte Jantelov, men et udemærket udgangspunkt til at starte en debat.”
Principelt synes jeg du har meget ret, Holger D. Men ærligt talt, er der jo altid en grænse for hvilke synspunkter man har lyst til at ingå i symbiose med. Selv har jeg det ret svært med en gruppe politikere, der sammenligner visse indvandrere med gnavere, som kalder grønlændere for polarmyg og østeuropæere for ubegavede, som uden tøven truer kritikere med repressalier, som vil forgribe sig på en så grundlæggende frihedsret til at gå klædt, som man vil osv. osv.
Er det synspunkter du selv ville have lyst til at tage seriøst og tage en lille disputs om? Hvordan mener du fx, at det vil “udvide din horisont”, at diskutere, hvorvidt muslimer nu også yngler som bestemte gnavere?
Fed idé Milos!
Vi skal også lige have en badge på alle SSocialdemokrater, de kan jo godt lide at bolle de unge medlemmer af ungdomsorganisationen. Hvad med BørneSnatcher? Og så deres navn under, hehe.
Har i ikke humor
??
Oj! endnu en fed idé,
Hvad om Rune og Thøger fik en sort sæk over hovedet og et badge med ordene:
Mit udsyn er uendeligt!
– eller -
Kender vejen!
@Mortensen
To plørefulde englændere og en irer bliver stoppet af politiet i London, og afkrævet navn. Den første englænder ser sig rundt for inspiration, får øje på en butik og siger: “Mark Spencer”. Den anden englænder kigger rundt, og siger “Joe McDonald”. Nu har ireren fulgt fremgangsmåden, så han kigger også rundt, og kommer op med “Kentucky Fried Chicken”
Hehe, den kunne man jo udvide lidt, hehe…
Var nærmest sådan hollænderne fik deres skøre navne…, Van der Vaart, Van der Schaaf. Milos, lidt ide til næste joke.
Ja for det første er det jo ikke en gang sjovt hvis altså det var det der var meningen , for det andet syntes jeg at niveauet burde være en smugle højre på Politiken der jo ikke bare er DSU´s medlems blad men skulle forstille en seriøs avis .
Hvad er problemet med fod lænke til unge kriminelle ? når nu vi er enig om de ikke skal i Vester eller Nyborg statsfængsel ? En fod lænke ville kunne hjælpe forældrene at holde deres unger ind og hjemme i stedet at rende rundt og brænde biler af og jage præster for hus og sogn.
Forslaget om de pædofile og uddelingen af løbe sedler syntes jeg heller ikke om , men jeg bryder mig heller ikke om at dømte pædofile bare flytter til en anden by hvor ingen kender ham og hans fortid før endnu et barn bliver krænket .
Men hvad vil i forslå vi kunne gøre for at beskytte vores børn i mod overgrab i sådanne situationer ? .
Jeg forstår heller ikke hvorfor lige bøsser i 30érnes Nazi Tyskland skal blandes ind i denne debat ? er fordi i mangler augmenter i forfalder til børnehavestadiet eller er også disse emner for ømtålig for jeres klamme politisk korrekte anstændighed ?
En DFér
@Kristian
Tak for på så glimrende et vis at illustrere, at DF ikke cykler i samme kosmos som andre.
Man kan forklare, eksemplificere, skære ud i pap – og intet af det siver ind, så at gentage seancen ville være lidt omsonst.
Demokratiet har taget lang tid at udvikle og det er skrøbeligt, fordi det har egentligt ingen indbygget immunitet mod elementer, som ønsker at udnytte demokratiet til at afvikle det. DF har intet begreb om hvad “demokrati” betyder, og den eneste årsag til at vi ikke jævnligt ser DF-flokke med høtyve og fakler jagete ugens udvalgte ofre i gaderne er fordi der er Paradise Hotel, Robinson eller Luxusfælden i fjernsynet.
@Holger Danske, den 22. okt kl. 13:52:
Nu har I Petersen egentligt sagt det der skulle siges 22. okt kl. 14:11.
Til det kan jeg kun tilføje, at jeg har Churchill som forbillede, og ikke Chamberlain. Så du kan dyrke “symbiose” i en rund cirkel i bedste radikale stil, indtil de flår dig fra hinanden, mens jeg foretrækker ikke at gentage historiens fejltagelser, når en totalitær bevægelse – “new and improved” men stadig totalitær – for endnu en gang stikker sit hoved frem.
DFer anklaget for misbrug af offentlige midler i København
DF-politiker misbruger offentlige midler
Lokalpolitiker har sendt valgmateriale til københavnske jøder, som han har fået kommunen til at frankere og komme i kuverter.
Af Andreas Lindqvist Print artikel Send artikel
Kommunen fik lov at betale, da Finn Rudaizky sendte sit valgmateriale ud. – Foto: Scan
Fokus: Kommunalvalg 2009 Københavns Kommune undersøger en DF-lokalpolitiker for at misbruge offentlige midler til sin valgkampagne.
Finn Rudaizky, som selv er jøde, har sendt et ukendt antal kuverter med valgmateriale målrettet det jødiske miljø i København (se billede ovenfor).
Men selv om formålet klart er privat, er brevene frankeret på kommunens frankeringsmaskine, ligesom kuverterne er fra Københavns Kommunes Økonomiforvaltning.
»Jeg har ikke selv set kuverterne eller indholdet, men hvis de som beskrevet indeholder valgmateriale, er det ulovligt«, siger sekretariatschef ved Borgerrepræsentationens sekretariat, Flemming Dubgaard.
Man må ikke sende valgpropaganda
Medlemmer af borgerrepræsentationen må gerne sende post via kommunen, men der er særlige kuverter til formålet, og det må ikke være valgmateriale.
»Det skal handle om et kommunalt formål, og rammerne er vide. Men siger man »stem på mig«, så er det valgpropaganda. Der er jeg ikke i tvivl; det er ulovligt«, siger Flemming Dubgaard.
Sekretariatschefen vil i morgen indkalde Dansk Folkepartis gruppeformand til samtale om misbruget. Sekretariatet selv tjekker ikke, hvad lokalpolitikerne sender ud.
»Vi vil gå til det pågældende medlem og gruppeformanden og sige, at det er ulovligt brug, og at det ikke må gentage sig. Men umiddelbart tror jeg ikke, at der er nogen sanktion«, siger Dubgaard.
Har sendt op til 50 breve
Finn Rudaizky erkender, at han har sendt maksimalt 50 breve med valgmateriale ud på skatteborgernes regning, men at omkring 15 af dem også indeholdt bekræftelser på, at de pågældende kunne deltage i en rundvisning på rådhuset.
»Det er sendt til mennesker, jeg kender, som jeg har udvalgt tilfældigt efter hukommelsen. Det kan godt være, at det er lige på grænsen at sende valgmateriale ud«, siger lokalpolitikeren.
Er du enig i, at det er ulovligt?
»Jamen, hvis det er det, skal jeg jo selv betale for det. Men det havde jeg ikke drømt om, at det var«, siger Finn Rudaizky.
Danmark går til kommunalvalg midt i november og Finn Rudaizkys breve er valgkampens første irregularitet i København, ifølge Borgerrepræsentationens sekretariat.
@Imod dobbeltmoral
Dette kan jeg til gengæld ikke hidse mig vildt meget op over, især ikke en anklage (som ikke er det samme som en bevist forbrydelse).
På netop denne led er DF’ere vel som alle andre politikere, og en vis procentdel politikere har det med at stikke snablen ind i de offentlige kasser og suge til. Fordelt gennem tiden så suger venstrefløjen vist nok lige så meget som højrefløjen.
Tip: This post was published just as the traffic to this
Venstrefløjen ??!! Højrefløjen, vi snakker om DF.
Badges eller ej.oplysninger om straffede personer skal hænges ud og offentlig fortælle hvor de bor,og mere af samme skuffe.Når en person har udstået sin straf må det være fordi han/hun har sonet og kan nu komme videre i livet.Men skal pædofiles adr.være offentlige så skal mordere, bilafbrændere,tyveknægte,narkomaner,socialbedragere,de som nasser og snyder i skat,mobbere o.s.v. også, faktisk vil det nok stort set blive alle, ja, de som arbejder sort vil man nok også gerne vide hvor bor, om det nu er naboen.?
ja lad os få kirkeklokkernes ringlen væk og diskotekernes støj og larm den halve nat.Forbyd bilernes larm efter kl.22.
Sikke en verden!!!
Hvor er det trist at se så mange små Hitler typer her på blokken.Hitler krævede jødestjerne så de kunne finde dem og sende dem i gaskamre, nu vil mange danskere virkelige gendanne at nogle bestemte skal gå med synlige tegn.Det er et farligt emne.Nu skal vi ikke omdanne et demokrati til et diktatur.Som før sagt så er danmark ikke et fængsel så ingen skal være her mod egen vilje.Og vi har demokratiske valg. endnu da.
Et badge er desværre ikke løsningen.
Bedre er en indplotning på Kraks kort. Men hvad når man finder ud af at der bor en DF’er kun 100 meter fra ens hjem? Så bliver man jo nødt til at flytte!
Allerbedst er at reservere Syd- og Vestgrønland for DF’erne. Og Østgrønland til Enhedslisten.
Send hele lortet derop.
Vi er en del der venter, med længsel, på at en af de salige pseudo-humanister, f.eks. Günther, journalist fra Tyskland, eller andre….alle er velkomne…ifører sig jødisk antræk, og går sig en tur på det indre Nørrebro. Det skulle være en smal sag. Man kan osse klæde sig ud som bøsse, eller let påklædt kvinde. Nogle der har nosser nok? Eller holder vi os bare til de omkostningsfrie og aldeles sikre udgydelser på nettet ?
Det gør vi nok. Ikk’?
Jeg vil foreslå en smiley-ordning til alle.
Så kan vi gå rundt med et gult papskilt på maven, og på den måde dels skilte med vores egne fejl og mangler samt indskærpelser, dels se hinanden an før vi henvender os, til Pianisternes tilsyneladende tilfredshed. Og må jeg foreslå at Folkedanserpartisterne går forrest? med det gode eksempel til efterfølgelse?
Jeg nedkalder “Goodwins Law” over denne debat tråd!
Alle der har benyttet sig af et reductio ad hitlerum har hermed tabt debatten… Desværre. Ikke mig der har fundet på det.
Se link – http://en.wikipedia.org/wiki/Godwin’s_law